Τόμ. 2022, Αρ. 82-83

Μέγεθος γραμματοσειράς:  Μικρά  Μεσαία  Μεγάλα

Experiential Education by applying outdoor pedagogy in the forest Kindergarten: Opinion of Educators

R. Braslauskiene, R. Vismantienė, A. Norvilienė

Περίληψη


Βιωματική εκπαίδευση με εφαρμογή της παιδαγωγικής πεδίου στο Νηπιαγωγείο: απόψεις των εκπαιδευτικών

ΑΡΘΡΟ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ (για να δείτε το άρθρο επιλέξτε από το μενού το σύμβολο με την αγγλική σημαία)

Περίληψη: Το άρθρο αποκαλύπτει τη σημασία της βιωματικής εκπαίδευσης, παρέχει πληροφορίες για την ανάπτυξη ευκαιριών βιωματικής εκπαίδευσης με την εφαρμογή της υπαίθριας παιδαγωγικής στο δασικό νηπιαγωγείο. Η βιωματική εκπαίδευση, η οποία αντιμετωπίζει ένα άτομο ως σύνολο και δίνει έμφαση στις απεριόριστες δυνατότητες του ατόμου, μπορεί να αποτελέσει προϋπόθεση για την εκπαιδευτική επιτυχία, καθώς καλύπτει και τις τρεις διαστάσεις διδασκαλίας/μάθησης: γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική. Η βασική αρχή της υπαίθριας παιδαγωγικής στο δασικό νηπιαγωγείο είναι η μεταφορά της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η ανάπτυξη της εμπειρίας του παιδιού σε εξωτερικούς χώρους, σε έναν ανοιχτό χώρο, όπου η ολοκληρωμένη και βασισμένη στην εμπειρία εκπαίδευση, που σχετίζεται στενά με τον κόσμο γύρω μας, αλληλεπιδράσεις, καθώς και σύνδεση με τη φύση, μπορεί να παρασχεθεί. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα (ημιδομημένη συνέντευξη) με τη συμμετοχή παιδαγωγών, που εργάζονται σε δασικούς παιδικούς σταθμούς. Η ανάλυση περιεχομένου των αποτελεσμάτων της έρευνας αποκάλυψε ότι τα παιδιά στα δασικά νηπιαγωγεία μαθαίνουν και γνωρίζουν τον κόσμο γύρω τους με το να είναι ενεργά και να προσπαθούν, να εξερευνούν, να πειραματίζονται, να δημιουργούν και να λύνουν προβλήματα στην πράξη. Η εφαρμογή της υπαίθριας παιδαγωγικής στο δασικό νηπιαγωγείο αλλάζει τον ρόλο του παιδαγωγού από δάσκαλο σε συμμετέχοντα της διαδικασίας. Καθιερώθηκε ότι η ελευθερία παιχνιδιού, δημιουργίας και αυτοσχεδιασμού δεν είναι μόνο ο στόχος της παιδαγωγικής σε εξωτερικούς χώρους, αλλά και μια αναγκαιότητα, καθώς οι ιδέες της υπαίθριας παιδαγωγικής σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας του παιδιού, την ελευθερία στο παιχνίδι, τη βιωματική εκπαίδευση και την ολιστική προσέγγιση. σε ένα μικρό άτομο.

 

Λέξεις κλειδιά: βιωματική εκπαίδευση, υπαίθρια παιδαγωγική




Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών - Έρευνα & Πράξη ISSN:1792-3166