Developing the @MINDSET Conflict Prevention Programme in Schools
Περίληψη
To Πρόγραμμα @MINDSET ως Εργαλείο Πρόληψης Συγκρούσεων στα Σχολεία
Bobbie Fletcher, Barbara Emadi-Coffin, Janet Hetherington
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα εξετάζει ζητήματα σύγκρουσης στα σχολεία χρησιμοποιώντας ένα σύστημα προσεγγίσεων βασισμένο στo μοντέλο Εισαγωγή-Διαδικασία-Απόδοση των Hackman and Morris (1975) και στην αντίληψη πολλαπλών επιπέδων του Granovetter (1973) για το μάκρο-, μέσο- και μίκρο-επίπεδο της ομάδας. Η ανάλυση αυτή επιδιώκει την αντίληψη του σχολείου ως κοινότητα με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του προγράμματος διαχείρισης της διαφορετικότητας για το έργο @MINDSET του Erasmus+. Το Πρόγραμμα @MINDSET- Πρόληψη των Συγκρούσεων στα Σχολεία είναι βασισμένο στην εκτεταμένη δουλειά των Dunsebury et al (1997) για τα κρίσιμα σημεία πρόληψης των συγκρούσεων στα σχολεία.
Λέξεις Κλειδιά: σχολική κοινότητα, αποδοτικότητα της ομάδας, πρόληψη συγκρούσεων, διαχείριση της διαφορετικότητας